Air Terjun Besar Ini Boleh Membahayakan Semua Orang Tapi Kita Tengok Apa Yang Berlaku

Saksikan video kepala air yang bolehh membuat anda ketakutan.cuba bayangkan bagaimana keadaan klau kita yang berada di tempat kejadian.

adakah kita lari,panik,menangis atau merakam sendiri video kejadian untuk jadi koleksi dlm handphone kita.selepas itu boleh kita tunjukan video tersebut sambil bercerita.

Pasti ramai mengerumuni mendengar cerita kita.sekarang mari kita saksikan video ini.untuk kita menyedari kekuasaan Allah itu lebih besar dan hebat daripada ciptaan manusia.

jangan lepaskan peluang ini untuk menyaksikan video kepala air yang sedang mengganas.

Kita boleh tengok sendiri macamana rupanya kejadian kepala air yang mungkin sesetengah orang tidak pernah menyaksikan kejadian kepala air.

Kalau anda berminat dengan video ini anda boleh simpan atau anda kongsikan video ini dengan kawan-kawan adik beradik atau sesiapa sahaja yang anda mahu asalkan benda itu benda yang baik.

Mari kita saksikan bersama kawan-kawan,adik beradik atau sesiapa saja yang anda mahu.tidak rugi kalau kita kongsikan video kepala air ini sekadar untuk renungan bersama bahawa setiap kejadian pasti ada hikmahnya.

Air terjun sangat bahaya kat semua orang tapi ramai yg amik kesempatan untuk bergambar dan amik video.  Ini yang berlaku. Menyesal dahulu pendapatan, mesyesal kemudian tiada gunanya. Sayangilah nyawa anda.

Jom lihat video di bawah

 

Sumber : dharian

Mereka sedang seronok main dekat pinggir air terjun, Setibanya Saat ke 0:25, Jantung kita tiba2 berdegup kencang, Memang menakutkan!

Keluarga ini pergi berkelah semasa cuti yang panjang. Biasa untuk orang yang suka main air, mereka akan pilih tepi pantai, atau pun air kolam kan.

Tapi kat negara luar, mereka suka cabar kat tempat yang sangat bahaya. Contoh dalam rakaman video ini, mereka berkelah dan main air kat pinggir air terjun!! Sangat bahaya ini, kalau jatuh.. memang tidak dapat bayangkan.

Air terjun ini terletak kat Zambia, mereka namakan air terjun tu sebagai Devils Pool – Victoria Falls. Air terjun ini sebenarnya sangat terkenal kat dunia. Banyak orang suka lawat ke tempat ini sebenarnya walaupun sangat bahaya.

Berenang di pinggir air terjun di mana ia ialah air terjun terbesar di dunia dan merupakan satu pengalaman paling mendebarkan, gila, dan hebat!

Hanya orang yang jantung sangat kuat berani berenang kat sini. Mereka suka cari keseronokan kat tempat seperti ini sebab rasa lebih mencabar.

Menurut pihak management air terjun ini, sebenarnya pelanggan boleh berenang dan juga bersandar di pinggir ketinggian Victoria Falls yang terkenal di Afrika ini.

Yang paling penting ialah, adakah anda berani atau tidak jer. Pihak management air terjun ini juga berkata, pinggir air terjun tu sebenarnya ada bibir batu yang menonjol ke atas yang membuat anda tidak jatuh ke bawah air terjun sana.

Jom tonton video ni, sama-sama kita lihat air terjun yang paling hebat di dunia.

 

Kredit : dharian

Siapa Sangka Inilah Wajah Isteri Pelakon Rosyam Nor Yang Cantik Menawan Jarang Dilihat Di Media! Wajah sebenar isteri Rosyam Nor yang cantik menawan

Siapa Sangka Inilah Wajah Isteri Pelakon Rosyam Nor Yang Cantik Menawan Jarang Dilihat Di Media!
Wajah sebenar isteri Rosyam Nor yang cantik menawan.

Antara perkara yang paling dicari orang ramai berkaitan diri Rosyam Nor ialah gambar-gambar isterinya yang dikatakan amat cantik, sopan dan masih muda.

Cuba korang tengok gambar-gambar isteri Rosyam di bawah, cantik tak?

Isteri Pelakon Rosyam Nor

Isteri Pelakon Rosyam Nor

Isteri Pelakon Rosyam Nor

Isteri Pelakon Rosyam Nor

Ini Pula Anak Rosyam Nor Yang Cun Giler..20 Foto Anak Dara Rosyam Nor Ini Bikin Korang Nak Masuk Meminang. Berani Ke?

Dalam diam rupa-rupanya Rosyam Nor memiliki ‘taman bunga’ di rumahnya. Bunga yang paling dewasa dah jadi isteri orang, so kita usha pula bunga yang sedang mekar ni.

Ha… Nak lihat lagi wajah cun melecun anak Rosyam Nor? Well, tengok sikit-sikit je ok.

Namanya ‘Nur Anis’

Nur Anis yang manis ni baru je berusia 22 tahun rupanya. Fuh. Muda lagi!

Ada bisnes sendiri!

Well, walaupun masih muda, gadis jelita imi mengusahakan butik muslimah yang dikenali sebagai Bidadari Contemporary. Bukan calang-calang anak Rosyam ni!\

Anis, mum & sisters!

Anis & Rosyam Nor, The Super Dad!

Isteri Pelakon Rosyam Nor

Kredit foto: Instagram Nur Anis

sumber

Gempar! Kapal Laut Ini Cuba Menyeberangi Segitiga Bermuda Namun Apa Yang Dirakamkan Di Kawasan Tersebut Amat Menakutkan!

Gempar! Kapal Laut Ini Cuba Menyeberangi Segitiga Bermuda Namun Apa Yang Dirakamkan Di Kawasan Tersebut Amat Menakutkan!

Jakarta– Segitiga Bermuda adalah perbincangan dunia. Bukan sebagai destinasi pelancongan, tetapi kerana banyak kes orang yang hilang dan fenomena lain yang aneh.

Bertahun-tahun, para penyelidik berusaha mencari jawapannya, namun belum berhasil. Kini, mulai ditemukan titik terang.

Wilayah Segitiga Bermuda terletak kira-kira di antara Miami (Amerika Serikat), Puerto Rico dan Bermuda. Sejak tahun 1851, di kawasan tersebut kerap dilaporkan banyak peristiwa misteri

Mulai dengan kapal hilang, pesawat hilang, gangguan penerbangan, dan lain-lain. Kes orang hilang saat berada di kapal yang melintasi wilayah ini juga pernah dilaporkan.

International Business Times menyebut, setidaknya ada 8.127 orang yang hilang di kawasan Segitiga Bermuda. Angka itu dihitung sejak abad ke-19. Belum jelas bagaimana perincian peristiwanya.

Peristiwa yang paling heboh adalah hilangnya lima pesawat perang milik AS Flight 19 yang membawa torpedo pada Desember 1945 lalu.

Pesawat itu tengah menjalani latihan dan terbang di sekitar Bermuda, lalu tiba-tiba hilang dari radar. Tak ada kabar dari pesawat itu.

Pencarian besar-besaran dilakukan, tapi pesawat lenyap tak berbekas. Dugaan sementara, pesawat kehabisan bahan bakar dan jatuh ke lautan. Namun serpihan atau jenazahnya tak pernah benar-benar ditemukan.

Tak hanya Flight 19 saja, berlanjut setelah tahun 1945 itu, sebuah pesawat berpenumpang 32 orang juga lenyap misterius kala melintas di Segitiga Bermuda. Ke mana pesawat-pesawat itu menghilang, masih menjadi misteri.

Bertahun-tahun, spekulasi bermunculan soal fenomena di Segitiga Bermuda. Ada yang mengaitkannya dengan peristiwa alam, fenomena ghaib, makhluk misterius, sampai alien.

Semua yang mengemukakan teori itu punya argumen dan bukti tersendiri. Namun tak ada yang benar-benar diakui secara global.

Kini, ada kabar baik dari para peneliti di Arctic Unversity Norwegia. Mereka mengklaim ada temuan signifikan tentang fenomena di bawah laut yang kemungkinan bisa berkaitan dengan fenomena di Segitiga Bermuda.

Pakar-pakar di sana menyebut ada beberapa kawah atau kubangan berbentuk mangkuk raksasa di dasar lautan, tepatnya di Laut Barents, Arktik atau di wilayah utara Norwegia dan Rusia.

Titik ini cukup jauh dengan wilayah Bermuda, tapi dianggap bisa menjelaskan apa yang terjadi sebenarnya di Bermuda.

Kawah-kawah di dasar laut tersebut menandakan telah terjadi ledakan besar gas metan. Dalamnya bisa mencapai 150 kaki dan lebar setengah mil.

Ledakan bisa dipicu oleh kebocoran minyak dan gas yang terkubur di dasar laut. Selama dua tahun terakhir, para peneliti sudah mendokumentasikan kemunculan gas metan ini dari dasar laut di perairan Washington dan Oregon.

Detail soal temuan ini rencananya akan disampaikan pada pertemuan Peneliti Geo Sains Eropa di Wina, Austria, 17-22 April mendatang. Salah satu topik yang dibahas adalah pengaruh ledakan gas metan terhadap perjalanan kapal.

Meski begitu, penelitian ini belum tentu bisa menjawab keseluruhan misteri di Segitiga Bermuda.

Guardian melansir, kawah di dasar laut itu tidak akan memberi jawaban soal pesawat-pesawat yang hilang misterius di udara.

Tak hanya itu, kes hilangnya kapal di Bermuda juga tak sepele. Sebab, ada orang-orang yang hilang dari atas kapal, namun bukan seisi kapal.

Bagaimana menurut Anda?

Jom tengok video penuh di bawah

 

 

Sumber: bulletinmedia

sumber

ASTAGA! LELAKI INI MENUANGKAN “700°C CAIRAN ALUMINIUM” KE DALAM MULUT IKAN YANG SUDAH MATI. TIBA-TIBA “HAL YANG TIDAK TERDUGA” TERJADI!

ASTAGA! LELAKI INI MENUANGKAN “700°C CAIRAN ALUMINIUM” KE DALAM MULUT IKAN YANG SUDAH MATI. TIBA-TIBA “HAL YANG TIDAK TERDUGA” TERJADI!

 

Suatu cairan aluminium dituangkan ke dalam mulut ikan. (Sumber: youtube)

Tidak tahu apakah kalian pernah mendengar tentang ikan ini? Dia adalah salah satu ikan paling favorit untuk dimakan, tidak hanya dagingnya yang lezat, duri juga lebih sedikit, dan tubuhnya memiliki banyak lemak, yang bisa menjadi aneka hidangan ikan yang lezat.

Tapi, menurut laporan yang ada di youtube, seorang pria luar negeri bisa menggunakan kaleng untuk dipanaskan, sehingga meleleh menjadi cairan alumunium. Suhu cairan alumunium ini mendekati 700 derajat, lalu pria tersebut menuangkan cairan aluminium ke dalam mulut ikan!

Bahan baku dipanasi.

Seorang pria menyiapkan ikan yang sudah mati dan meletakkannya di atas ember seperti pada gambar. Kemudian ikan agar pada posisi yang tetap, sehingga mulur ikan menjadi membuka lebar.

Ketika cairan aluminium dimasukkan, terlihat mulut ikan sudah terbakar hitam dan seperti ada seekor cumi-cumi mengambang di dalamnya.

Mau lihat keseluruhan percobaan? Yuk simak videonya!

sumber

Aneh Tapi Benar…!! Di Saat Ia Melihat Seekor Ibu Ular Dan Ingin Merakamnya..Tiba-Tiba Ular itu Mengeluarkan Bunyi Yang Tak Terduga Dari……….

Aneh Tapi Benar…!! Di Saat Ia Melihat Seekor Ibu Ular Dan Ingin Merakamnya..Tiba-Tiba Ular itu Mengeluarkan Bunyi Yang Tak Terduga Dari……….

Apakah ular bertelur atau melahirkan? Jika Sobat Cerpen menjawab yang pertama, bersiaplah untuk jadi bingung saat menyaksikan video yang bikin heboh dunia maya berikut ini:

Begitu ramai reaksi netizen yang menanggapi rekaman yang diposting di dunia maya, yang menunjukkan seekor boa pasir (sand boa)yang melahirkan tiga bayi ular. Video berdurasi tiga menit itu bikin bingung netizen sejak diunggah pekan lalu. Sejak 25 Agustus 2017, rekaman itu sudah ditonton hingga 10 juta kali. Dengan hampir 80.000 kali dibagikan di halaman Facebook Reptile Collective.

Dalam video tersebut, terlihat seekor ular merah muda keluar dari sang induk. Bercak cairan dan darah terlihat dalam video persalinan ular tersebut

Reaksi netizen pun beragam “Tunggu, apakah aku gila karena mengira semua ular bertelur?”, komentar salah satu netizen. Sedangkan beberapa netizen menyalahkan guru mereka atas ketidaktahuan mereka soal keberadaan ular yang melahirkan. Mereka mengira, semua spesies hewan melata tersebut berkembang biak dengan bertelur. Jadi sebenarnya apa yang terjadi?

Fakta menunjukkan, sekitar 70 persen dari semua jenis ular berkembang biak dengan bertelur (ovipar). Jumlah telur yang dihasilkan bervariasi, dari hanya beberapa butir hingga puluhan dan ratusan butir. Ular meletakkan telurnya di lubang-lubang tanah, gua, lubang kayu lapuk, atau di bawah timbunan daun-daun kering. Beberapa jenis ular diketahui menunggui telurnya hingga menetas; bahkan ular sanca ‘mengerami’ bakal anaknya.

Namun, sebagian ular, seperti ular kadut belang, ular pucuk dan ular bangkai laut ‘melahirkan’ anak. Tapi jangan dibayangkan prosesnya seperti halnya mamalia. Yang terjadi adalah, telur-telur mereka berkembang dan menetas di dalam tubuh induknya (ovovivipar), lalu keluar sebagai ular kecil-kecil.

lihat video :

sumber

Ibu Ini Hanya Sempat Menyusukan Anak Baru Lahir Beberapa Hari Sebelum Lumpuh. Sungguh Menyayat Hati…

Ibu Ini Hanya Sempat Menyusukan Anak Baru Lahir Beberapa Hari Sebelum Lumpuh. Sungguh Menyayat Hati…

RANTAU PANJANG: Siapa sangka, kegembiraan seorang ibu melahirkan anak keempat bertukar pilu apabila dia lumpuh sejak empat bulan lalu, selepas 18 hari berpantang.

Meriam Zakaria, 37, disahkan menghidap penyakit Symptomatic Hypokalemia, iaitu kekurangan nutrisi dan garam dalam badan, bukan saja menyebabkan dia lumpuh, malah tidak dapat bercakap dan hilang ingatan.

Berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul. Inilah gambaran dugaan menimpa seorang ibu yang baru melahirkan anak tetapi hanya dapat menyusukannya selama beberapa hari sahaja.Menurut Berita Harian, seorang wanita bernama Meriam Zakaria telah jatuh sakit dan hilang upaya untuk bercakap dan menguruskan diri sendiri 18 hari selepas melahirkan anaknya yang keempat.

Ibu itu, 37, telah disahkan menghidap penyakit Symptomatic Hypokalemia iaitu kekurangan nutrisi dan garam dalam badan. Penyakit yang dihidapi ini bukan sahaja menyebabkannya lumpuh tetapi turut membuatkan ibu malang ini tidak dapat bercakap dan hilang ingatan.

Menurut suaminya, Mohd Zaki Ismail, 37, tangan Meriam kerap menjadi lemah dan kaku semenjak melahirkan anaknya yang ketiga. Namun, selepas mendapat rawatan, dia akan kembali pulih seperti sedia kala.

“Sebelum ini, selepas melahirkan anak kami yang ketiga, isteri saya kerap kali diserang penyakit ini yang menyebabkan tangannya menjadi lemah dan kaku namun, selepas mendapat rawatan dalam beberapa hari dia akan kembali pulih.

“Saya tidak sangka kali ini, keadaannya menjadi teruk sehingga hanya terlantar tanpa mampu membuat apa-apa,” katanya ketika ditemui di rumahnya di Kampung Felcra Bukit Tandak, di sini.

Walau bagaimanapun, kesihatan Meriam semakin merosot selepas melahirkan anaknya yang keempat, Nur Fathia Izara. Dia mula kerap muntah serta tangannya menjadi semakin lemah dan tidak bermaya. Meriam kemudian tidak sedarkan diri dan disahkan lumpuh seluruh badan selepas dibawa ke hospital untuk rawatan.

Melalui pemeriksaan doktor, mereka mendapati Meriam tidak dapat bercakap kerana oksigen tidak sampai ke bahagian otaknya.

“Saya tidak sangka kali ini, keadaannya menjadi teruk sehingga hanya terlantar tanpa mampu membuat apa-apa,” kata Zaki.

MOHD Zaki Ismail, bersama anak-anaknya termasuk Nur Fathia Izara, empat bulan, melihat keadaan isterinya, Meriam Zakaria, yang lumpuh dan perlu dibantu sepenuhnya di Kampung Felcra Bukit Tandak.

Suaminya memberitahu bahawa Meriam sekarang memakai lampin pakai buang dan hanya minum susu khas yang disalurkan melalui hidung. Menurutnya lagi, isterinya itu memerlukan katil khas bagi memudahkan pergerakan, namun kerana kekangan kewangan, dia hanya meminjam katil daripada saudara sahaja.

Suaminya, Mohd Zaki Ismail, 37, berkata keadaan isterinya menjadi teruk selepas melahirkan anak bongsu, Nur Fathia Izara, yang kini berusia empat bulan, apabila mengalami muntah yang kerap manakala kedua-dua tangannya menjadi lemah dan tidak bermaya.

Zaki yang bekerja sendiri di bengkel kimpalan di Lubok Stol, Rantau Panjang, mengakui pendapatannya tidak cukup untuk menampung barang keperluan isteri dan empat orang anaknya.

Beliau berkata, isterinya memerlukan lampin pakai buang dan susu khas, membabitkan perbelanjaan kira-kira RM600 sebulan, tidak termasuk perbelanjaan anak.

“Saya perlu menguruskan isteri saya sepenuhnya termasuk pakaian serta memberinya susu khas menggunakan wayar melalui hidung.

“Isteri saya juga perlu katil khas memandangkan keadaannya yang tidak boleh bergerak. Sekarang ini kami meminjam katil daripada saudara dan perlu memulangkannya,” katanya.

Mohd Zaki berkata, dia dan keluarga menumpang di rumah kakak yang membantu menguruskan isteri dan anak-anak yang berusia empat hingga 11 tahun.

Buat masa ini, mereka sekeluarga sedang menumpang di rumah kakak Zaki bagi memudahkan urusan penjagaan isteri dan anak-anaknya.

Kesian ibu tu sakit hingga tidak dapat menguruskan diri sendiri. Kesian juga pada anaknya yang masih kecil, tidak dapat belaian dan kasih sayang daripada seorang ibu. Semoga Encik Zaki akan terus tabah menghadapi dugaan ini.

Sumber://lobakmerah.com/sedih-ibu-ini-hanya-sempat-menyusukan-anak-baru-lahir-beberapa-hari-sebelum-lumpuh/

(WAJIB TAHU) MENGAPA KITA PERLU MEMBACA AL-QURAN, WALAUPUN TIDAK MEMAHAMINYA..? INILAH JAWAPANNYA.

Jangan tak tau..ade juga mereka yang jarang menyelitkan aktiviti baca quran dalam diari harian..dengan pelbagai alasan..alasan tak faham maksud ni pon memang femes laa kan..oleh itu..meh kite baca sesama..moga boleh dapat menjadi pengajaran dan menjadi iktibar pada kita ..

Ini adalah satu kisah yang sangat menarik. Semoga dengan cerita ini hati anda akan terbuka tentang membaca #Al-Quran. Kisah ini dipetik daripada kisah yang ditulis dalam Bahasa Inggeris. Mengapa Kita Membaca #Al-Quran, sedangkan kita tidak memahami sepenuhnya apa yang di baca ?.

Ada seorang Atuk tua tinggal bersama cucu lelakinya di sebuah bukit di pendalaman. Setiap pagi Atuk bangun awal pagi duduk di meja makan dan membaca # Al-Quran. Cucunya ingin menjadi seperti Atuk dan meniru seberapa boleh akan bacaan yang dibaca oleh Atuknya.

Pada suatu hari cucunya bertanya, ‘Atuk! saya cuba membaca Al-Quran macam Atuk baca tapi saya tak faham pun, dan jika saya faham sekali pun saya akan lupa sebaik sahaja saya menutupinya. Apa bagusnya bila kita membaca # Al-Quran?

Sedang orang tua itu meletakkan arang batu ke dalam dapur pemanas badan, dengan perlahan dia menoleh kepada cucunya sambil berkata,’ Bawa guni arang batu ini ke sungai dan bawakan saya seguni air. ‘

Budak lelaki itu buat seperti apa yang disuruh, tetapi semua air itu membocor keluar sebelum dia sampai ke rumah. Orang tua itu ketawa dan berkata. ‘Awak hendaklah berjalan lebih cepat untuk yang akan datang,’ dan meminta cucunya ke sungai bersama dengan guni arang batu untuk cuba sekali lagi.

Kali ini budak lelaki itu berjalan lebih laju, sekali lagi guni itu kosong sebelum dia tiba ke rumah. Terlalu letih, dia memberitahu Atuknya bahawa mana mungkin untuk membawa air di dalam guni, dan dia pergi untuk mengambil baldi. Orang tua itu berkata, ‘saya tidak mahu sebaldi air, saya mahu seguni air. Anda tidak cukup kuat mencubanya. ‘Dan dia menuju ke pintu melihat cucunya mencuba lagi.

Pada katika itu, budak lelaki itu sudah tahu bahawa tidak mungkin dapat membawa air di dalam guni hingga ke rumah, tetapi untuk tidak menunjukkan apa-apa reaksi kepada Atuknya dia berlari seberapa laju yang dia boleh, semua air yang di bawa masih membocor keluar sebelum dia sampai ke rumah.

Budak lelaki itu sekali lagi pergi ke sungai dan berlari secepat mungkin dengan seguni air, tetapi apabila sampai kepada Atuknya, guni tersebut sekali lagi kosong. Meletihkan, katanya, ‘tengok Atuk, tak guna!’ ‘Jadi anda fikir ianya tidak berguna?’ Orang tua itu berkata, ‘tengok guni itu.’

Budak lelaki itu melihat akan guni tersebut dan buat kali pertamanya dia sedar bahawa guni tersebut sudah berubah. Ia telah bertukar daripada guni lama yang kotor bekas arang batu menjadi begitu bersih, luar dan dalam.

Cucuku, itulah yang akan berlaku jika anda membaca # Al-Quran. Anda mungkin tidak faham ataupun ingat kesemuanya, tetapi apabila anda membacanya, anda akan berubah dengan sedirinya, dalaman dan luaran. Itulah kurniaan Allah s.w.t. dalam kehidupan kita. ‘~

Sekian Terima Kasih,Dipersilakan share jika bermanfaat untuk anda semua.

[VIDEO] ‘Ya Allah Besarnya Jasamu Pak Nil’- Netizen Menangis Bila Lihat Video Ini

Siapa sahaja yang tidak kenal dengan Aznil Haji Nawawi, antara pengacara otai yang sudah lama bertapak di industri hiburan tanah air. Keletahnya ketika mengacara membuatkan penonton terhibur dan salah satu program yang menaikkan namanya adalah program realiti TV, Akademi Fantasia.

Tetapi kini Aznil sudah jarang muncul di Televisyen, ini kerana dia ingin ruang buat bakat baru serta pelapis untuk lebih menyerlah. Terbaru, Aznil atau lebih dikenali dengan panggilan ‘Pak Nil’ telah memuat naik satu video di Instagram dan ia membuatkan ramai orang menangis.

Video ini buat netizen ingin menangis, sebak

Beberapa hari lepas pengacara televisyen popular, Aznil Haji Nawawi atau lebih mesra dengan panggilan ‘Pak Nil’ telah memuat naik video di Instagram. Video itu telah membuatkan netizen sebak serta memuji niat murni Pak Nil kerana sifatnya yang merendah diri serta ikhlas menolong orang tidak berkemampuan.

‘Ya Allah Besarnya Jasamu Pak Nil’- Netizen

‘Ya Allah Besarnya Jasamu Pak Nil’- Netizen

‘Ya Allah Besarnya Jasamu Pak Nil’- Netizen

 

Sumber: Instagram Aznil Haji Nawawi

Kredit; Ohbulan

‘Dulu You Selalu Hina Fizikal Orang…’ – Ini Respon Nedim Apabila Neyney Masih Dikritik Netizen

Baru-baru ini Nora Danish telah menjawab isu mengenai kecaman netizen terhadap anak bongsunya, Neyney. Dia menyifatkan netizen tidak sepatutnya menilai ciptaan Tuhan.

Artikel berkaitan: Dikutuk Anak Tidak Comel, Nora Danish Kesal Netizen Sanggup Nilai Ciptaan Tuhan

Terbaru, ruang komen Instagram milik Nedim Nazri pula diserang netizen yang menyalahi suami Nora Danish ini. Dakwa mereka suatu ketika dahulu, Nedim pernah mengkritik fizikal orang lain dan ini adalah karma buatnya. Lihat respon ‘pedas’ Nedim terhadap komen tersebut.

‘Aku tak peduli apa orang nak cakap’

‘Dulu You Selalu Hina Fizikal Orang…’

Balas Nedim, usahlah menggunakan akaun palsu untuk mengecam dan mempersendakan orang lain. Orang begini tak lain tak bukan sama ada gila atau pun buta.

Harap Nedim dan Nora Danish bersabarlah. Kepada netizen semua, sudah-sudahlah kecam anak orang!

Credit: Bossned